Natura Historiaren Museoa

Natura Historiaren Museoa
“Andrés de Urdaneta”

DESKRIPZIOA

Urdaneta ikastetxeko Andrés de Urdaneta Natur Historia Museoa Mineralogia y Paleontologia  Museo, Talde eta Bildumen Elkarteko (AMYP) kidea da.

Museoaren bildumak gure iraganeko aztarnak eta oraineko atalak ezagutzeko aukera paregabea eskaintzen digu.

Munduko txoko guztietako zuhaitz-espezieak edo talde kristalografiko ezberdinen mineralak daude ikusgai Museoan, besteak beste; hainbat taxon zoologikotan menturatu gaitezke edo,  berton ikusgai dauden era geologikoetako fosilen bitartez, bizitzaren eta Lurraren historian zeharreko bidaia egin dezakegu, eta gure planetan etengabe bilakatzen ari diren formen ikuspegia lortu.

Museoan ikusi eta goza ditzakegun elementu ugariren artean, hauek nabarmenduko ditugu:

Zuhaitzak: Ipar Amerikako sekuoiak, Japoniako kriptomeriak, Europako gorostiak eta Australiako mimosak.

Fosilak: mastodonte baten atzeko hagin bat, haitzuloetako hartz baten hortz bat, armadilo baten babes-plaka edo clypeaster bat.

Mineralak: Euskal Herrian aurkitu den septaria bikoitzik handiena, karamelu koloreko blenda, goethita irisatua, kaltzedonia korala eta igeltsu orrazkara.

Animaliak: kaxalote baten hezurdura, krokodilo nilotarra, hartz arrea, kolibriak, koral-bilduma, maskorrak, tximeletak, arrainak, narrastiak, urlehortarrak, hegaztiak eta ugaztunak, kontinente guztietakoak.

KOKALEKUA

– Helbidea
C/ Lauroeta Etorbidea, 6. 48180 Loiu (Bizkaia)

– Telefonoa

– Email-a
museo.ciencias@colegiourdaneta.com

– Ordutegia
Aurretiko hitzordua

– Tarifa
Doan

– Zerbitzu osagarriak
Kafetegia

JARDUERAK

Urtero arbolak landatzen ditugu, CO2ren murrizketa lortzen laguntzeko.

“Bisita aparta”
Deskribapena: Tamainaz aldatzen diren espeziez abiatuta, azalera hauetarako sortutako egitura konparatu eta ikus daitezke, zientzia edozein behatzailek ulertzeko gai dela aurkeztea ahalbidetuz.

“Munduari bira zuhaitzen bidez”
Deskribapena: Kontinente guztietan zehar ibilbidea, Arboretumean dauden espezieetatik abiatuta.
Data: 2/maiatza/2023 – 9/ekaina/2023
Tarifa: Doan