Euskal Herriko
Meatzaritzaren Museoa

Euskal Herriko
Meatzaritzaren Museoa

Euskal Herriko Meatzaritzaren Museoak, meatzal kultura eta historiaren ikerketa, babesa eta difusioa du helburu. Hau agerian geratzen da boluntarioz osatutako Meatzaritzaren Museo Kultur Elkarteak berreskuratu eta zaharberritu dituen piezen bilduman, gaur egun museoan ikus daitekeena.

Meatzal ondareak bistan uzten du burdinaren ustiapenak industrian izandako garrantzia, paisaia natural, sozial eta ekonomikoan aldaketa ikaragarria eraginez.

Gaur egun, mendi hauetan mineral ustiapenaren aztarna ikusten da. Adibiderik onena Bodovalleko meatza da.

– Datu orokorrak
Helbidea: Campodiego Auzoa, zenbakirik gabe. 48500. GALLARTA (Abanto-Zierbena)
Telefonoa: 946 36 36 82
Posta elektronikoa: informacion@meatzaldea.eus
Web orrialdea: www.meatzaldea.eus

Asteartetik ostiralera: 9:00-14:00 / 16:00-19:00 (uztaila eta abuztuan 20:00ak arte)
Larunbatak eta jaiegunak: 11:00-14:00 / 16:00h-19:00 (uztaila eta abuztuan 20:00ak arte)
Igandeak: 11:00-14:30
Astelehenak: itxita
Itxita abenduaren 25ean eta urtarrilaren 1 eta 6an

• Abenduak 6 eta 8 Goizetan 9etatik 14etara. Arratsaldetan 16etatik 19etara
  • Abenduak 24 eta 31 Goizean 9etatik 14etara

– Zerbitzu osagarriak
Aurrez hitzartutako bisita gidatuak
Doako audioguidak
Ikasleentzako tailerrak eta ekintza didaktikoak
Denda eta liburudenda
Egokitutako sarbideak
Aparkalekua

Orokorra: 3€
Murriztua: 2€ (ikasleak, jubilatuak, 8-12 urte bitarteko umeak)
Taldeak: 2,50€ (12 pertsona gutxienez, gidarik gabe)
Doako sarrera: 8 urte baino gutxiagoko umeak, audiogidak, bazkideak, langabeak, irakasleak…)

Bisita gidatuak: 4€ erderaz / 3€ euskaraz

Euskal Herriko Meatzaritzaren Museoa berez jasangarria den kultur zentroa da. Gure funtsa boluntariotza da, euskal meatzaritzaren garaira eramaten gaituzten piezak, dokumentuak eta argazkiak kontserbatzera bideratutako gizarte eta kultur lankidetzan dihardugu.

Meatzaritza eta kirola: Zarra eta Athletic Club. All Iron.
Deskribapena: Zozketa osteguneko bisitarien artean eta Museoko sare sozialetan ZARRA ikuskizunaz gozatzeko, Adriana Bilbaoren eskutik Serantes Kultur aretoan.
Datak: 2023/05/18 eta 2023/05/19
Tarifak: Dohainik.
Zelan eman izena? 946363682 telefono zenbakian
Nola parte hartu? Museoko sare sozialetan parte hartu eta museoa bisitatu